2012. február 4., szombat

Century of Books, avagy 100 év - 113 könyv

Ezennel ezt a blogot is újraélesztem!

Milió könyves bejegyzéssel el vagyok maradva, pontosabban valahol nyár közepénél, ugyanis az utolsó két könyvet a nyaralásunk alatt olvastam, azaz júliusban. Ezeket szép lassan pótolni fogom, de most másról akarok írni.

Pár hónappal ezelőtt olvastam egy blogon a Century of Books kihívásról ami abból áll, hogy a 20. század minden évéből el kell olvasni egy könyvet 1 év alatt. Pont erre van szükségem, gondoltam, ugyanis annyi sok "régebbi" könyvet el szeretnék olvasni, de sosincs hozzá elég motivációm. Szerintem mások nem föltétlenül szabták ki maguknak az egy évet, vagy legalábbis nem szigorúan. Én egyelőre tartani akarom, bár nem sok reális esélye van annak hogy több mint 100 könyvet elolvasok egy év alatt, szerintem a tavalyi évben olvastam a legtöbbet, és így is 60-at fejeztem csak be, de ez majd a blogból később kiderül. Persze ha nem fog menni, vagy nem élvezem már az olvasást, akkor nem fogom erőltetni, mert nincs értelme elrontani az olvasás élményét.



A listát a következő bejegyzésben fogom közzétenni, még nincs kész teljesen, de majd folyamatosan update-elem, ha kitalátam mit szeretnék olvasni abból az évből. Ja, az év azt jelenti, hogy abban az évben adták ki. 

Én azt is kitaláltam, hogy 2012-ig kitolom az évek és az olvasandó könyvek számát, mert nem bírnám ki, hogy ne olvassak "újabb" könyveket, lazításképp.

Ja nyugodtan ajánljatok nekem könyvet a "lyukas" évekre commentekben!




1 megjegyzés: