2010. augusztus 9., hétfő

The A - Team

Tattarataa ta-ta-ta... :)

Pont akkor voltam tizenéves, amikor ez a sorozat ment hétvégente a tv2-n , és a hugommal mindig megnéztük, és persze halálra röhögtük magunkat Murdock hülyeségein... Tehát természetesen hónapok óta vártam már ezt a filmet, habar az itteni marketinget kissé túlzásba vitték, már fél éve minden mozifilm előtt minimum egyszer lement az előzetes, és a közvetlen a film előtti Orange reklám is ugyanaz időtlen idők óta. 
A szereposztással kapcsolatban Liam Neeson mint Hannibal kicsit necces választásnak tűnt, mert hasonlítani nem hasonlítanak - a kinézet még csak hagyján, de stílusban sem. Az is igaz viszont, hogy 1 kis fiatalítás ráfért a karakterre, plusz azert Liam Neeson akármit csinál, elég szexi a kisugárzása... Bradley Cooper-ről meg ne is beszéljünk, ő egy az egyben Szépfiú modernkori megtestesítője.:) Számomra ennek ellenére mégiscsak Murdock karakterén áll vagy bukik a film hitelessége, mert ha nem kellőképpen őrült a pasas, akkor ez nem is a Szupercsapat. Azután láttam 1 trailert, amin Murdoch egy helikopter szárnyára kapaszkodik, és a "You spin me right round"-ot énekli, onnantól fogva teljesen meg voltam nyugodva... :):):)

 A film pont azt nyújtotta, amit ígért, nyári blockbuster lazulás. Azok is megnézhetik, akik sosem láttak egy részt sem, mert ez egyben eredettörténet is, viszont szerintem nem  hagyja kielégítetlenül a rajongókat sem.
A forgatókönyv kellőképpen okos az elején, de a végére kiszámíthatóvá és átlagossá válik, legyen   szó akár B.A., akár az átverés történetéről, ezerszer láttuk, tudtuk hogy mi fog történni. Ami viszont nagyon tetszett, az az iraki akció megtervezése és kivitelezése, és az, ahogy ez a film tulajdonképpen beleillik a sorozat  világába, kiegészíti azt.
A szereplők is jók voltak, pár kivétellel, a B.A.-t játszó pasi, és Jessica Biel egysíkúak voltak, a többieknél ez nem tűnt föl, és Patrick Wilson játékát kifejezetten bírtam, a pasi nem kifejezetten az esetem, de ha  jobban belegondolok, már a Watchmen-ben is kitűnt, úgyhogy innentől fogva figyelni fogok rá.
Azt még hozzátenném, hogy a filmet a Westfield Shopping Centerben megnyílt új Vue cinema-ban néztük meg, és az erős hangtechnika, a sok lövöldözés és kemény ütések miatt totál bekábultam a végére, nem ehhez vagyok én szokva...:) És azt sajnálom, hogy nem szúrtam ki a eredeti Murdock-ot (Dwight Schultz), aki a Németországban játszódó részben játszott dokit a vége főcím alatt futó névsor szerint...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése