2010. augusztus 15., vasárnap

Fat Boys - Thai restaurant - Ealing

Még sohasem írtam étterem review-t és nincs is sok összehasonlítási alapom, de szeretek enni és étterembe járni, úgyhogy miért ne? :) Vagy belejövök, vagy abbahagyom...
A pasim Ealingen lakik, szóval legtöbbször ott ülünk be valahova. A metrómegálló közelében lévő helyeket már nagyjából kipróbáltuk, viszont a Fat Boys nevű thai étterem valahogy mindig kimaradt. Vagy másnapos voltam, és semmiféle íz-mix-re nem vágytam, vagy másfelé indultunk el. De minden egyes alkalommal amikor elmentünk előtte, megjegyeztük, hogy na ide egyszer eljövünk. Kezdett kissé idegesítő lenni, hogy már kb fél éve csak tervezzük és semmi sem történik, úgyhogy múlt hétvégén az A-Team megnézése után javasoltam, hogy na most akkor oda megyünk és kész. :)
A thai foodról egyébként annyit tudok, hogy a munkatársam félig thai, és az anyukája csomószor szokott ebédet főzni neki, és akkor az egész irodának jut belőle. Meglepő módon ez általában csirke vagy marha hús, paprikával, gombával, néha bambuszgyökérrel (vagy nem tudom hogy van magyarul), alkalomadtán krumplival, és ehhez jön az elmaradhatatlan rizs. Finom, de nem nagy különlegesség. 

Na de vissza az étteremhez. Halvány pasztellszínekkel (oké, hogy kívülről lila, de belülről főleg bézsszínű) és hangulatos megvilágítással hívogató atmoszférát sikeült teremteni, nem csoda, ha bekívánkozik az előtte elhaladó.
A design és a terítés, na meg talán az árak miatt azt mondanám, hogy elég posh hely, viszont a menü szinte semmivel nem nyújt többet, mint egy bármilyen távolkeleti étterem menüje, és ahhoz képest elég sokba kerül.
Előételnek mi prawn-crackerst ettünk, ami gondolom mindenhol ugyanaz, és kértünk még egy deep fried king prawns-tálat is sweet chilli szósszal. Jó nagyok voltak a rákok, és a szósz is finom. A pasim szerint elég csípős volt, de én addigra leégettem a nyelvem egy forró prawn-nal, és nem éreztem semmit.
Főételnek én stir fried gombás-gyömbéres kacsát kértem (mindig kacsát eszem, ha ilyesmi helyre megyek), mellé pedig kókuszos rizst, a pasim ugyanezt csak csirkéből, és tojásos rizzsel. Meglehetősen nagy adagot hoztak, teljesen jóllaktunk. Desszertnek azért bevállaltunk egy jégkrémes thai-palacsintát, ami fogalmam sincs, hogy miből készült, de a tészta konkrétan zöld volt, és nem is az a tipikus palacsintatészta állag. Most néztem utána a wikin, egy pandan nevezetű növény kivonatának köszönhetően lesz zöld... Végülis minden finom volt, de a kókuszos rizsen, kívül, ami isteni volt, semmilyen mindblowing újdonságot nem fedeztem fel, semmi pluszt nem kaptam (a zöld cucc ízére sem nagyon emlékszem, bár azt tudom, hogy azért elég finom volt, de a jó kis magyar palacsintához nem lehet hasonlítani) . Lehet hogy a posh környezet miatt, de én ennél tényleg többet vártam, de az is lehet, hogy a thai konyha az, ami nem annyira egzotikus? A 3 ajtóval odébb lévő Wok étterem kissé szerényebb design-nal, de nagyjából ugyanilyen íz-élményt nyújt (ha jól emlékszem).
Azért szerintem előbb utóbb visszamegyünk még, és akkor megpróbálok valami izgibbet rendelni...
Több étterem is tartozik eme lánc alá, bemásolom a honlapjukat, ha érdekel valakit: http://www.fatboysthai.co.uk/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése